Trefiberisolasjon på et kirkeloft. Isolasjonen blåses og danner et 30 cm tykt teppe. (Foto: Hunton)
Trefiberisolasjon på et kirkeloft. Isolasjonen blåses og danner et 30 cm tykt teppe. (Foto: Hunton)

Kampanje for mer miljøvennlig isolasjonsbruk

Hunton Trefiberisolasjon har satt i gang kampanjen ”Den mest anbefalte”, med mål om å gjøre trefiberisolasjon til den beste og mest anbefalte løsningen for miljøriktige bygg.

Publisert

Kampanjen er en del av en større nordisk satsning Hunton har på trefiberisolasjon. Hensikten er å gjøre arkitekter, byggmestere og forbrukere i hele Norden kjent med at det finnes et naturlig alternativ når isolasjon skal velges, skriver selskapet på sine nettisder.

Hunton har samlet fem ambassadører som på kampanjesiden anbefaltav.no forteller hvorfor de foretrekker og anbefaler trefiber fremfor noe annet.

Blant ambassadørene finner vi en arkitekt, en tømrer, en oppfinner, en lydtekniker og en familie. Disse ønsker å spre kunnskap og informasjon om trefiberisolasjon, og få både fagfolk og privatpersoner til å gå fra mineralull til å bruke grønn isolasjon – fordi det er det smarteste valget for miljøet og gir de beste løsningene for bygg i hele Norden, ifølge Hunton.

Magasinet Treindustrien er et unikt nyhetsforum som leverer ferskt bransjestoff seks ganger i året. Bladets oppgave er å informere hele den trebearbeidende industrien samt omsetningsleddene, om hva som foregår innenfor områdene produksjon, teknikk, økonomi, design, markedsføring og bransjepolitiske spørsmål.

Vil du bli bedre kjent med bladet?
- Last ned bladet elektronisk
- Eller bestill abonnement

Her får du et innblikk i hva vi skriver om

Powered by Labrador CMS