Hederlig omtale til Kebony
Kebony nådde nesten opp i konkurransen om å vinne flere DAME-priser på bransjemessen METS. Markedsdirektør Jan Terje Nielsen smiler uansett over den internasjonale oppmerksomheten de fikk.
Kebony synliggjør seg selv for verdens båtbyggere ved å delta på METS.
Det ble altså ”bare” hederlig omtale for Kebony etter bransjemessen METS. Kebony var eneste produkt i sin klasse.
Ifølge Båtliv ble ingen DAME-award delt ut i Kebonys kategori. Dette skyldtes blant annet få finalekandidater.
Kebonys nyskapende teaks-erstatning fikk uansett hederlig omtale av juryen, som eneste produsent i kategorien for marina- og verftsutstyr, båtkonstruksjonsmateriell og verktøy. I tillegg var Kebony helt fremme i finalefeltet i forbindelse med kåringen av årets” mest innovative produkt” og årets ”grønne produkt”.
– Det er strålende for oss å kome så langt med Kebony, sier markedsdirektør Jan Terje Nielsen til Båtliv.
– Dette viser at vårt arbeid gir resultater, noe som også understrekes av at Kebony ar fått massiv omtale i både bransjefagpressen og i mange båtmagasiner de siste årene, legger han til.
Bransjemessen METS i Amsterdam har cirka 20 000 besøkende hvert år. Flere enn tusen utstillere viser fram sine produkter.
– Det at båtbyggere fra hele verden ser at Kebony blir brukt på så prestisjetunge båter som Windy, er et viktig salgs- og markedsføringspoeng for oss, understreker Nielsen og viser fram en enorm poster av Windys nye 52-foter med dekk fra Kebony til Båtliv.
Les mer i Båtliv: http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=554737&cat=5867