Lars Thorsrud ny markedsdirektør i divisjon Timber i Moelven
Lars Thorsrud (44) er tilsatt som ny markedsdirektør i divisjon Timber i Moelven Industrier ASA. Han kommer fra stillingen som marketing manager i Norske Skog Saugbrugs AS.
Stillingen i Norske Skog innebærer blant annet ansvar for produktutvikling og markedsaktiviteter i tillegg til optimalisering av lønnsomhet innenfor eksisterende kunder og produkter. Tidligere har han blant annet jobbet i Norske Skog Follum med ansvar for teknisk salg og marketing. Han har vært salgs- og markedssjef for Skipnes Labels and Flexibles og produksjonssjef i Eniro Norge AS. Thorsrud er utdannet innen Printing Management fra London og Stuttgart.
Ole Helge Aalstad, divisjonssjef i Timber er godt fornøyd:
- Thorsrud har bred erfaring innen produksjons- og salgsledelse nasjonalt og internasjonalt med et sterkt kommersielt fokus. Jeg ser fram til samarbeidet, sier Aalstad.
Thorsrud starter i jobben 1. april. Arthur Selvig, som innehar stillingen i dag, vil fortsette i jobben fram til Thorsrud starter og står til disposisjon fram til 30. juni i år.
(Pressemelding)
Magasinet Treindustrien er et unikt nyhetsforum som leverer ferskt bransjestoff seks ganger i året. Bladets oppgave er å informere hele den trebearbeidende industrien samt omsetningsleddene, om hva som foregår innenfor områdene produksjon, teknikk, økonomi, design, markedsføring og bransjepolitiske spørsmål.
Vil du bli bedre kjent med bladet?
- Last ned bladet elektronisk
- Eller bestill abonnement
Her får du et innblikk i hva vi skriver om